Tipy na knihy pod stromeček nejen pro knihomoly

24.11.2020

Přesně za měsíc je Štědrý den, a proto mě napadlo, že by bylo takové symbolické dnes vydat článek na téma Vánoc. Mnoho z vás jistě již Vánoce řeší, i když v letošním roce možná jinak než v těch předešlých. 

Já osobně se musím pochlubit, mám již skoro všechny dárky nakoupeny, chybí mi jen jeden. Takhle brzy se mi to nikdy předtím nepodařilo, tak mám radost a do budoucna otevřená nákupní centra tak nemusím ani řešit.

Protože ráda čtu a věřím, že mnoho jiných studujících také, připravila jsem si pro vás knižní tipy pod stromeček. Knížky, které doporučuji, jsem četla já nebo jsem o nich slyšela samou chválu, případně se je chystám přečíst. Myslím, že každý si v tom najde to své.

  • Hana - Alena Mornštajnová

Tak s první knihou nevávám. Jednoznačně, pokud jste ještě vy nebo vámi obdarovaný nečetl, tak se není třeba rozmýšlet. Kniha pojednává o holocaustu, jedné rodině, a hlavně poněkud zvláštní tetě Haně. Je to skvělý příběh, který nás donutí přemýšlet, zda to, co sami nyní prožíváme, je opravdu tak velký problém.

  • Sněžný měsíc - Michaela Klevisová

Já sama detektivky obecně moc nečtu, spíš sleduji detektivní seriály. Nicméně nedávno se mi dostala do rukou tato kniha a musím říct, že mě velmi překvapila. Vyšetřuje se v ní vražda realitní makléřky, a to v oblasti Beskyd, které jsou mým milovaným místem. Potěší jistě i náročnější čtenáře.

  • Alchymista - Paulo Coelho

Skvělá kniha pro zamyšlení. Španělský pastýř opustí své ovce a vydá se za zakopaným pokladem. Při cestě ho čeká mnoho náročných zkoušek a musí dbát všech znamení, která se mu zjevují. 

  • Továrna na sny - Anie Songe

Tuto knížku mám ve své knihovně a opakovaně se k ní vracím. Anie mám moc ráda a sleduju ji i na Instagramu. Vždycky, když začnu pochybovat o síle myšlenky anebo si myslím, že něco není možné, je správná chvíle tuto knihu otevřít. Anin osobní příběh o tom, jak zažít dobrodružství na Bali a žít život podle svých snů, může být velkou inspirací pro každého z nás.

  • Poslední dopis od tvé lásky - Jojo Moyes

Tak tohle je pro všechny romantičky jako já. Knihu jsem četla již před pár lety, ale když si na ni vzpomenu, tak se má romantická dušička rozněžní. Krásný příběh.

  • Proč spíme - Matthew Walker

Tak na tuhle knihu jsem moc zvědavá, rozhodla jsem si ji pořídit a zatím jsem ji ještě nečetla. Podle hodnocení na internetu a toho, jak moc se ta knížka prodává, určitě nešlápnete vedle. 

  • Hana Benešová - Petr Zídek

    Biografie o manželce československého prezidenta Edvarda Beneše jistě stojí za přečtení. Já ji zatím mám rozečtenou, je však napsaná velmi čtivě. Skvělá kniha pro inspiraci o druhé první dámě Československa.

Snad se vám výběr mých doporučených knih na Vánoce líbil.

A co se chystáte koupit na Vánoce vy? Podělte se o vaše vlastní tipy v komentářích.

                                                                                                                Věčná studentka 






© 2020-2021⁠ Myšlenky věčné studentky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky