Nový rok rovná se nový začátek?

14.01.2021

Každý rok je to pro mě stejné, vždy se těším na nový rok. Tak nějak pořád doufám, že bude ještě lepší než ten rok předchozí. Přesně to samé jsem si myslela o roku 2020. No a víme, jak to dopadlo.

Rok 2020 byl těžký pro mnoho lidí. Někteří ztratili své blízké, jiní ztratili práci, ocitli se v dluzích a podobně. Já dokončila ekonomku. V tichosti. Bez fanfár a promoce. Promoce možná pro někoho znamená jen nějakou šaškárnu, jelikož v Česku získává absolvent titul okamžikem složení poslední části státní závěrečné zkoušky, ale já se na ni těšila celé studium. Těšila jsem se, že konec školy oslavím. A promoce nebyla.

Abych však nebyla pouze negativní, rok 2020 mě naučil mnohé. Naučil mě to, jak je třeba si všeho vážit. Zdraví. To je stejně to nejdůležitější. Holt jsem se ještě ani jednou nepodívala do Austrálie, ale to počká. Když to počkalo 25 let, tak se další rok už asi ztratí.

Určitě si mnoho z vás plánuje a maluje ten rok 2021. Já už tolik neplánuji, spíš jen maluji. Představuji si, jak krásný by mohl být a snažím se tomu věřit. Tento rok, i když jsme omezeni mnoha zákazy, stále si můžeme plnit své sny. Možná ne všechny, například cestování. Něco však ano. Určitě je něco, co si můžete plnit i přes stávající opatření. Například víc číst a míň koukat na televizi nebo Netflix. Jíst více zdravě. Konečně zhubnout. Jako každý rok. Letos třeba opravdu zhubnete. Zkuste si například zapisovat, co jíte (jako Bridget Jonesová). Ano, i víno má kalorie. Zkuste z tohoto roku prostě vytřískat co nejvíc. Já se o to pokusím. Sice nezápolím s cigaretami, ale s čokoládou.

Zkusím si dnešní jídelníček po vzoru Bridget zapsat sem, třeba si uvědomím, co dělám špatně.

Středa 13. ledna

Na váhu radši nelezu, ale cítím se tak na 100 kg (zase ty Vánoce), 0 skleniček alkoholu, 0 cigaret (, ale vykouřeno v představách aspoň 10 cigaret, protože jsem záviděla spolupracovnicím kuřačkám, že můžou na vzduch), 3000 kcal.

Jídelníček:

1,5 rohlík tukový

půlka obdélníčku taveného sýra

3 kávy s mlékem

makovo-tvarohovo-marmeládový koláč

2 lžičky pochoutkového salátu

nudle s mákem

linecký rohlíček

Bože, když to tak čtu, tak mám dneska asi extrémní množství cukru v krvi. Ale když ten koláč vypadal tak dobře! Zítra nebudu sladké.

Jestli jste se aspoň trochu pobavili nebo se snažíte zhubnout, tak se pojďme podpořit vzájemně. Ať se v létě nemusíme halit do neforemných hábitů.

Ať se vám splní v roce 2021 vše, co si přejete. (Nejen ve studiu).

                                                                                                                                                 Věčná studentka

© 2020-2021⁠ Myšlenky věčné studentky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky